3.20.2006

AL(GH)IEN!

convaleçiente no sofá
de casa de papaimamá
sacando pelos dunha perna
i colocándoos na outra perna
criando almorranas i variçes
cun enchufe nas nariçes
chupando o suero intravenoso
de ana kiro e de ghayoso
o televexo fixo plufxs!
coma se fose o canal plufxs!
i deu unha psicofonía
ás doçe e deç do mediodía
i unha presençia extraordinaria
entroume pola pituitaria
apoderouse do meu ser
i o meu cuarto de estar
e díxome:
eu son un al(gh)ien

e logho cando dispois xa
volveu todo á normalidá
metín o meñique no ouvido
i saquei un tapón de çera dun quilo
i a reminisçencia platónica
inda que estaba un algho afónica
bisbiseoume quén era eu:
un al(gh)ieníghena do çeu
calei quediño co pecado
asubiei mirando pró outro lado
consçiente da miña misión
de ente contente da invasión
dos al(gh)ieníghenas de incógnito
contra o imperialismo do vómito
e fun confundirme entre os meu conxéneres
que non sospeitan que nos meu xenes
eu son un al(gh)ien

o.d. in alphabet rural
anarchy in ghaliçia
ghaliçia is calling
you
may day
this is the beginning
of the final countdown
and i say

maría...
pepe...
chus...
juan...

çero

Sem comentários: